Velkommen til Kulturmandag!

Her deler vi hvad vi har set, læst, spillet, hørt – eller bare oplevet med hjertet åbent og hovedet halvt på skrå. Ingen anmeldelser nødvendige, bare din ufiltrerede oplevelse af kultur i bredeste forstand.

🎬 En film der rørte dig? 📚 En bog du ikke kunne slippe? 🎮 Et spil der sugede tiden? 🌿 Eller måske bare en tur i skoven med en guldsmed som wingman?

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver mandag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

  • SmoothOperator@lemmy.world
    link
    fedilink
    arrow-up
    3
    ·
    28 days ago

    Spiller Pacific Drive lige for tiden, det er lækkert. Muntrer mig virkelig med at fikse bilen mellem runs, og at fræse mod sikkerhed når stormen kommer.

    Det lykkes på en eller anden måde med at give fornemmelsen af at have en gammel smadrekasse som man både synes er træls og bøvlet, men hvor man også kender de små særheder og ved hvordan man får maks fart ud af den når det gælder.