Klorofyl@feddit.dkM to Nyheder@feddit.dk · 20 days agoHelt unge drikker sig i hegnet før koncerter: Nu kommer politi med opfordringwww.dr.dkexternal-linkmessage-square4linkfedilinkarrow-up17arrow-down10
arrow-up17arrow-down1external-linkHelt unge drikker sig i hegnet før koncerter: Nu kommer politi med opfordringwww.dr.dkKlorofyl@feddit.dkM to Nyheder@feddit.dk · 20 days agomessage-square4linkfedilink
minus-squareKlorofyl@feddit.dkOPMlinkfedilinkarrow-up3·20 days agoJeg bliver trist når jeg ser de alkoholvaner vi acceptere at vores unger har :(
minus-squareRKL@feddit.dklinkfedilinkarrow-up4·20 days agoDet er ellers mit indtryk, som forælder til en 15årig, at alkoholvanerne var betydeligt værre da jeg selv var ung. Men måske det bare er min lokale oplevelse :)
minus-squareKlorofyl@feddit.dkOPMlinkfedilinkarrow-up2·20 days agoTror måske det er blevet mere ekstremt i begge retninger. Der er flere der stort set er afholdende. Men også en del der drikker, men som så drikker mere.
Jeg bliver trist når jeg ser de alkoholvaner vi acceptere at vores unger har :(
Det er ellers mit indtryk, som forælder til en 15årig, at alkoholvanerne var betydeligt værre da jeg selv var ung. Men måske det bare er min lokale oplevelse :)
Tror måske det er blevet mere ekstremt i begge retninger.
Der er flere der stort set er afholdende. Men også en del der drikker, men som så drikker mere.
Det tænker jeg du har ret i.